Jdu ke Kaktusu

Můžu si ke Kaktusu přenést svoje stávající číslo?

Jasně. U svého stávajícího operátora si řekneš o tzv. ČVOP (Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele). ČVOP má platnost 60 dní.

Pak si opatříš Kaktus SIMku. Na www.mujkaktus.cz klikneš na PŘENÉST ČÍSLO. A pak už jen následuj instrukce :) SIMku už potom není možné aktivovat s novým číslem.

O průběhu procesu tě budeme informovat SMSkou na čísle, které chceš přenést ke Kaktusu. K přenesení dojde během 4 pracovních dní v noci mezi půlnocí a šestou ráno. Do té doby by ti měla fungovat ještě stará SIMka. Ráno stačí SIMky prohodit ;) Vlastní přenos čísla je zdarma, potřebuješ k tomu Kaktus SIM kartu.

Jak si převedu své stávající číslo na již aktivovanou SIM kartu?

Stačí si říct u stávajícího operátora o ČVOP a na www.mujkaktus.cz kliknout na PŘENÉST ČÍSLO. Po vyplnění čísla SIMky začne přenos.

Ve chvíli, kdy přenos čísla na SIM kartu Kaktus začne, původní telefonní číslo SIM karty Kaktus se nenávratně přepíše na telefonní číslo, které chceš přenést.

Po zadání přenosu bude trvat 4 pracovní dny, než k přenosu dojde. V noci před přenosem smažeme ze simky Kaktusí číslo a přeneseme na ni to, které chceš přenášet. Při převodu čísla na aktivní SIM už není třeba se znovu registrovat ;)

Není možné přenést číslo na SIMku, kam už v minulosti bylo číslo jednou přeneseno. SIMka musí být origoš s naším číslem, jinak se přenos zamítne ;)

Jak získat ČVOP u stávajícího operátora

Kolik stojí vaše SIM karta a kde ji koupím?

Kaktus SIMka stojí 100 Kč a koupíš ji třeba na www.mujkaktus.cz/koupit-kartu, kde klikneš na DOKONČIT NÁKUP. Je na ní 100 Kč uvítacího kreditu a poštovné se neplatí.

SIMku můžeš koupit také v:

  • prodejnách  T-Mobile
  • trafikách GECO
  • trafikách Relay
  • trafikách Don Pealo
  • prodejnách Žabka

Vybrané prodejny najdeš i na této mapě ;)

Na www.mujkaktus.cz/simzdarma si můžeš objednat SIMku gratis. Je na ní deset korun uvítacího kreditu. Přijde ti domů jako obyčejná zásilka a poštovné se neplatí.

Když si převedu ke Kaktusu číslo od T-Mobile, zůstane mi SIM karta a kredit, když jste jedna společnost?

Kaktus je sice značka společnosti T-Mobile a využívá T-Mobile síť, má ale vlastní služby, vlastní SIM karty a technicky a procesně funguje odděleně. Číslo ke Kaktusu lze v tomto případě převést rychleji než od jiných poskytovatelů, bez výměny SIM karty to ale nepůjde. Stejně tak kredit převést neumíme.

Viděl jsem někde kartu Kaktus už s aktivovaným číslem za tisíce korun. To je kaktusí nabídka?

Ne, to není naše nabídka. Někdo zneužívá toho, že dáváme k dipozici výběr čísla všem a bez jakýchkoli poplatků. Takové chování nás mrzí a nebudeme ho tolerovat.

Při koupi SIMky přes překupníky se může klidně stát, že koupená SIMka s číslem nebude už aktivní. Prodejce si také může (i po prodeji) s číslem víceméně dělat co chce - upravovat nastavení, číslo deaktivovat, atd., protože díky předchozí aktivaci SIMky zná její ICCID a číslo. Pozor na to.

Chceme, aby si každý mohl vybrat své snadno zapamatovatelné číslo sám, bez překupníků a jen za cenu SIMky 100 Kč nebo gratis přímo z našeho webu nebo osobně na prodejních místech.

Můžu pak od Kaktusu odejít?

Ano, stačí si v Mých službách v záložce Profil kliknout na "Získat ČVOP". Přenos čísla od nás je zadarmo a trvá 4 pracovní dny.

Co mám dělat, když ztratím SIM?

V Mých službách v záložce Nastavení klikni na "Zablokovat služby". Kvůli tomu, aby sis mohl služby později aktivovat je potřebné zadat PIN, který se skládá z čtyř číslic, která nejsou stejná ani nejdou v řadě za sebou. Od té chvíle už nebude možné ze SIM karty volat, smskovat, datovat ani používat jiné placené služby.

Potom si opatři novou Kaktusí simku, aktivuj ji a druhý den od aktivace nám napiš na Facebook. Po provedené výměně si zase v Mých službách můžeš služby odblokovat. Je k tomu potřeba PUK2. Po 35 minutách od odblokování stačí telefon vypnout a zapnout a zase by mělo všechno fungovat ;)

Doba, po kterou máš SIMku blokovanou, nemá žádný vliv na platnost kreditu nebo balíčků.

Co mám dělat, když ztratím PUK2?

Pro získání PUKu2 stačí poslat SMS ve tvaru PUK2 na číslo 7350 (musí být odesláno z Kaktus čísla, ke kterému chceš PUK2 zjistit). Nazpátek ti během chvilky dorazí SMS s tvým PUK2.

Dobíjení, platnost kreditu

Kde si můžu dobít kredit?

Nejrychlejší to máš přes Moje služby nebo mobilní aplikaci, kde zaplatíš platební kartou. Dále pak přes bankomaty, internetové bankovnictví, ve značkových prodejnách T-mobile a přes platební terminály společnosti Sazka. Když v bankomatu neuvidíš na výběr Kaktus, zvolíš T–Mobile. Přes web nebo aplikaci je minimální částka dobití 50 Kč, terminály Sazky i bankomaty povolují minimální částku dobití 200 Kč. V internetovém bankovnictví je minimální částka závislá na tvé bance.

Kaktus kredit nelze dobít přes dobíjecí kupony T-Mobile.

Jak zjistím aktuální stav kreditu?

Svůj kredit zjistíš v samoobsluze, v aplikaci nebo pomocí kódu *103# (odešleš jako normální hovor). Všechny tři možnosti jsou zdarma i ze zahraničí.

Jaká je platnost kreditu a bonusového kreditu?

Karta s kreditem je platná rok od posledního nabití jakoukoliv částkou. Platnost kreditu najdeš v Mých službách na první stránce po přihlášení nebo po odeslání kódu *103# (odešleš jak normální hovor).
Pokud si koupíš balíček kartou, platnost Simky se také prodlouží. Naopak poslání kreditu není dobití a platnost kreditu neprodlužuje.

Platnost bonusového kreditu je 30 dní a zobrazí se ti po odeslání kódu *103#.

S bonusovým kreditem nejdou posílat premiové SMSky a platit M-Platbou.

Uvítací kredit má platnost dva měsíce a pokud máš v momentě získání bonusového kreditu na kartě ještě nějaký uvítací, bonusový přebírá jeho platnost (pokud je delší).

MŮŽU JÍT S KREDITEM DO MÍNUSU?

U hovorů a SMSek ne. U dat je to malinko složitější a může se stát, že se občas trochu do mínusu dostaneš. Neměly by to ale být velké částky.

Jak získám výhodu volání Mezi námi zadara?

Stačí, když si dobiješ minimálně dvě stovky a my ti automaticky na 30 dnů aktivujeme výhodu Mezi námi (neomezené volání mezi Kaktusáky zdarma). Před koncem platnosti si můžeš výhodu prodloužit znovu dobitím. Více informací najdeš v obchodních podmínkách. Neomezené volání Mezi námi můžeš využívat jen v rámci ČR.

Potřebuješ daňový doklad za dobití?

Daňový doklad za dobití kreditu od 1.4.2017 získáš až za spotřebované služby (volání, SMS, data, Premium SMS apod.). Při dobíjení samotného kreditu dostaneš pouze potvrzení o zaplacení. O doklad si můžeš každý měsíc zažádat v Mých službách, v záložce Výpisy. Až bude doklad připravený ke stažení, přijde ti informační SMSka.

Kredit dobitý do konce března 2017 není možné přeposílat na jiná čísla.

Balíčky

Jak si můžu pořídit balíčky?

Balíček si aktivuješ na webu v samoobsluze nebo v mobilní aplikaci. U balíčků si můžeš zvolit, zda chceš aktivovat jednorázový nebo obnovovací balíček.

Při aktivaci balíčku si volíš i způsob platby. Balíčky si tam můžeš pořídit za nabitý kredit nebo jednorázové zaplatit i platební kartou online. Jednorázové balíčky jdou z kreditu také koupit pomocí SMS v následujícím znění na číslo 7350.

Jaká je platnost jednorázového balíčku a kde platnost zjistím?

Balíček je platný 30 dní, platnost najdeš v aplikaci i v Mých službách. Platnost balíčku se dá prodloužit přikoupením i třeba toho nejlevnějšího balíčku stejného druhu.


Příklad: V aplikaci 25. 2. vidím platnost balíčku SMS do 25. 2. To znamená, že si ještě o půlnoci můžu platnost balíčku prodloužit. Když si dokoupím další SMS balíček, platnost se mi prodlouží. Když si ale koupím např. balíček dat, k prodloužení nedojde.

Pozor, u datového balíčku končí platnost ve stejný čas, ve který jsi balíček kupoval. U volání i SMS platí platnost do půlnoci.

Co se stane po vypršení nebo vyčerpání jednorázového balíčku?

Po vypršení 30-ti denní platnosti jakéhokoli balíčku nebo vyčerpání balíčku minut nebo sms automaticky přecházíš na účtování podle základního ceníku, to je u dat desetník za 100 KB, u volání 2,50 Kč za minutu a 1,50 Kč za SMS. Zbývající jednotky svého balíčku vidíš online ve své aplikaci nebo na www.mujkaktus.cz v sekci Moje služby, a můžeš si tak včas koupit balíček další, klidně i před vypršením předchozího – jednotky se ti sečtou.
Pokud vyčerpáš balíček dat před vypršením platnosti, tak se můžeš na stránce www.mujkaktus.cz/data rozhodnout, jak chceš v datování pokračovat (stránka je přístupná jenom z mobilu). Můžeš datovat rychle bez balíčku za 1 Kč/MB nebo pokračovat do konce platnosti balíčku šnečí rychlostí. Jestli si balíčky kupuješ pravidelně, můžeš si vybrat samoobnovovací balíček a my pak budeme hlídat obnovení za tebe.

Co jsou samoobnovovací balíčky a jak fungují?

V Mých službách si můžeš při aktivaci vybrat, jestli chceš balíček jednorázový nebo samoobnovovací. Samoobnovovací balíček se po spotřebování nebo nejpozději za 30 dnů sám koupí, takže nemusíš hlídat, aby ti data nepropadla. Je však potřeba si pohlídat, abys měl dostatek kreditu na další obnovení, aby ti nepropadly případné nevyčerpané jednotky. Den předem ti dáme pomocí SMS vědět, že ti budeme balíček obnovovat. Pokud budeš chtít balíček obnovit, doporučujeme zkontrolovat stav kreditu, aby mohlo k obnovení dojít ;) O samotném obnovení nebo naopak pokud ti nebudeme moct balíček obnovit, tě budeme informovat pomocí SMS.

Datový samoobnovovací balíček dat se ti vždycky za 30 dnů koupí sám. Pokud v něm data vypotřebuješ dřív, můžeš si vybrat, jestli si chceš data do balíčku dokoupit za (100 MB za 50 Kč a 500 MB za 100 Kč) nebo si můžeš na www.mujkaktus.cz/data deaktivovat a pořídit si jiný větší co ti ještě více bodne.

Balíček volání a SMS se ti koupí hned, jak v něm volná data vypotřebuješ, to může být i dřív než za 30 dní, aby ti zůstala výhodnější cena za minutu nebo SMS. Nejdéle za 30 dní se ale balíček znovu obnoví, aby ti volné jednotky nepropadly.

Balíčky neumíme míchat. Pokud už máš balíček volání jednorázový balíček, není možné k němu dokoupit i samoobnovovací. Nejdřív je potřeba data z jednorázového balíčku spotřebovat. Naopak pokud máš samoobnovovací, je možné obnovování vypnout, ale data potom nejde sečíst s balíčkem jednorázovým. Samoobnovovací balíčky si můžeš zapnout i vypnout na webu v Mých službách nebo v mobilní aplikaci.

Pokud si obnovení samoobnovovacího balíčku jednou vypneš, obnovení už znovu zapnout nejde. To znamená, že když ti zůstanou po konci platnosti balíčku nějaké nespotřebované jednotky, nejdou už nijak prodloužit.Teprve až ti balíček s vypnutým obnovením vyexpiruje, můžeš si zakoupit nový samoobnovovací (nebo jednorázový) balíček.

Účtování internetu, Kaktusítě

Jak rychle mi poběží internet?

Maximální povolená rychlost je nastavena na 20 Mbit/s, té ale většinou nedosáhneš. Záleží na tvém zařízení a na lokalitě, kde se pohybuješ. LTE najdeš hlavně ve městech, 3G v menších městech a GPRS/EDGE na malých vesnicích nebo mimo osídlená místa. Více najdeš na mapě pokrytí internetem.

Jak si zapnu internet?

Internet je všech nových kaktusích kartách zapnutý. Pokud ti internet ani po restartu telefonu nejde, zkontroluj, jestli máš v telefonu jako APN nastaveno na „internet.t-mobile.cz" a primární i sekundární DNS na „automaticky". Případně si můžeš zkontrolovat nastavení tady.
Kaktus nepodporuje BIS a BES, takže je možné, že ti internet nepůjde na BlackBerry starším než verze 10.

S nastavením ti rádi pomůžeme i na Facebooku.

Co se stane po vyčerpání datového balíčku? Pojedou mi data do konce měsíce sníženou rychlostí?

Po vyčerpání balíčku se ti v prohlížeči zobrazí stránka, kde si můžeš vybrat jednu ze tří možností, jak chceš v datování pokračovat.
Pokud chceš datovat jako doposud, stačí si na stránce koupit nový balíček, což můžeš udělat i v průběhu čerpání toho předchozího.
U jednorázového si můžeš zvolit, že chceš do konce platnosti balíčku pokračovat zdarma sníženou rychlosti 64 kbit/s (odesílání 32 kbit/s). Po vypršení 30-ti denní platnosti balíčku ti data budeme účtovat podle základního ceníku 1 Kč/MB.
Můžeš se taky rozhodnout, že chceš datovat dál bez balíčku za 1 Kč/MB (účtováno po 100 kB). V tom případě ti i případný balíček nenávratně smažeme.

O vyčerpání balíčku tě informujeme i SMSkou, kde odkaz na stránku, jak chceš v datování pokračovat, najdeš také.

Jak fungují Kaktusítě

Samoobnovující balíčky mají v sobě dva objemy dat jeden základní na veškerý datový provoz a druhý extra objem na sociální sítě (Facebook vč. Messengeru, Instagram, Snapchat, Twitter).

Data se z balíčku čerpají podle toho, co na telefonu používáš. Sociální sítě žerou svoje extra data a vše ostatní jede z dat základních. Když jako první prosurfuješ data na sociální sítě, začnou se ti pak data ukrajovat ze základního balíčku.

Po vyčerpání balíčku se ti v prohlížeči zobrazí stránka, kde si můžeš vybrat jednu ze dvou možností, jak chceš v datování pokračovat. Můžeš si dokoupit dalších 100 MB za 50 Kč nebo 500 MB za 100 Kč, abys mohl dočerpat extra data na sociální sítě, pokud ještě máš ;) a nebo balíček vypnout a zvolit si třeba jiný větší samoobnovující balíček co ti ještě víc bodne. Nový balíček si můžeš aktivovat přes Moje služby nebo aplikaci, jinak po zrušení balíčku budeš datovat podle základního ceníku 1 Kč/MB z kreditu.

Přestal mi jít internet, čím to je?

Nejdřív si zkus vypnout a zapnout telefon, ukonči datové spojení a zkontroluj si, jestli nejsi v mínusu. Data jsou totiž účtovaná vždy až po skončení datového spojení (session).

Pokud se dostaneš do mínusu, datové přenosy se zcela vypnou. To zabrání, aby se ti načítal kredit ještě více do mínusu.

Účtují se mi data, když si obsluhuji svůj účet přes KAKTUS aplikaci?

Obsluha účtu přes KAKTUS aplikaci stejně jako přes www.mujkaktus.cz je zdarma, data se nezpoplatňují, a to ani ze zahraničí.

Účtování hovorů a SMS

Lze využít balíčky minut a SMSek i mimo Kaktus?

Jasně. Balíčky minut a SMSek jsou platné do všech sítí v ČR.

Považuje se hovor z T-Mobile do Kaktusu za volání ve vlastní síti?

Volání z T-Mobile do Kaktusu se jako hovor ve vlastní síti nebere. I zákazník s neomezeným voláním v rámci T-Mobile tak bude muset hovor do Kaktusu platit.

Aplikace

Kde stáhnu aplikaci?

Na stránce aplikace je QR kód nebo můžeš aplikaci stáhnout přímo na Google Play, App Store nebo Windows Store.

Můj telefon nepodporuje kaktusí aplikaci. Jak si koupím balíček?

Když na číslo 7350 pošleš SMS v následujícím znění, můžeš zjistit stav balíčků nebo si balíčky přikupovat.

Volání Data SMS
BALICEK 22 MINUT BALICEK 80 MB BALICEK 40 SMS
BALICEK 50 MINUT BALICEK 200 MB BALICEK 100 SMS
BALICEK 200 MINUT   BALICEK 400 SMS

Stav svých balíčků zjistíš posláním SMS také na číslo 7350 ve znění BALICEK STAV ;)

Příklad: Balíček 22 minut volání si zapneš odesláním SMS: BALICEK 22 MINUT na číslo 7350.

Roaming

Můžu používat Kaktus v zahraničí?

Jasně, na všech nových kartách od Kaktusu je roaming zapnutý. Pokud chceš nastavení měnit, všechno najdeš v Mých službách v záložce Roaming. V některých státech se platí i za příchozí hovor nebo se neúčtuje po vteřinách. Všechny informace píšeme v ceníku.
Po celé EU můžeš využívat bez příplatku volání, SMS i data z národních balíčků.

Kolik stojí data v roamingu?

Od 11. 6. 2017 můžeš využít v EU jakýkoliv národní balíček volání, SMS či dat. Stačí si klasicky zakoupit libovolný balíček, a ten pak svobodně využívat jak doma tak i v EU.

 

Kolik stojí volání na zahraniční čísla?

Ceny za volání i SMS na zahraniční čísla najdeš v ceníku v části „Volání z ČR do zahraničí". Zahraniční telefonní čísla poznáš podle předvolby jiné než je +420.

Víc o roamingu

Jak si zapnu placení mobilem?

Prémiové SMS a Audiotex

Na všech nových SIM kartách jsou Prémiové SMS a Audiotexové služby zapnuté a můžeš tak platit za služby u našich partnerů.
Prémiové služby nejdou používat pokud máš bonusový kredit (jeho výši zjistíš po vytočení *103#).
Kaktus platby pouze zprostředkovává, daňové doklady k nákupu i případné reklamace jsou potřeba vyřídit přímo s obchodníkem. Cenu za určitou službu nebo jak si jí odhlásit najdeš na stránce www.platmobilem.cz.

M-Platba

M-Platba slouží k placení u internetových obchodníků. Aktuálně podporujeme partnery Google Play, Windows Store, obchodníky přijímající PayPal (tj. nejedná se o dobíjení peneženky PayPal), SAMSUNG obchod, Facebook a BlackBerry App World.

U SIM karet aktivovaných po 1. 1. 2015 není M-Platba zapnutá automaticky. Aktivovat si ji můžeš v Mých službách v záložce "M-Platba". Tam si můžeš i snížit nebo změnit maximální denní limit.

S bonusovým kreditem nejde platit M-Platbou.

Víc o M-Platbě

Jak vás můžu kontaktovat?

Kaktus můžeš kontaktovat přes stránky www.mujkaktus.cz v chatovacím okně (vpravo nazvané „Potřebuješ píchnout") nebo na Facebooku. Zastihneš nás vždy ve všední dny od 10:00 do 22:00 hodin.

Pokud bys potřeboval s něčím poradit nebo ti něco nefungovalo a chtěl bys to reklamovat, vždy prosím důkladně popiš svůj dotaz a nezapomeň poslat i telefonní číslo, kterého se problém týká.

Nevíš si s něčím rady? Tady najdeš pár tipů do začátku s Kaktusem ;)


Kdyby bylo nejhůř

O případných sporech mezi tebou a Kaktusem rozhoduje klasicky soud, v některých případech to může být i Český telekomunikační úřad. Pokud jsi spotřebitel, pak můžeš navíc podle zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele řešit spory ohledně smlouvy i mimosoudně. Konkrétně by se to řešilo takto:

1) Pokud by šlo o spor kvůli službám elektronických komunikací (tedy spory týkající se standardního volání, SMS zpráv atp.), řeší to Český telekomunikační úřad (www.ctu.cz).
2) Případné spory kvůli finančním službám má na starosti Finanční arbitr (www.finarbitr.cz).
3) Všechny ostatní spory pak řeší Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).