Achjo, budeme mít výpadek :( od 28. 6. 22h do 30. 6. nejdéle do 22h nepoběží dobíjení kreditu a změny nastavení služeb. Takže klidně volej, piš, datuj, jak potřebuješ (pokud budeš potřebovat dobít, tak přes Sazku nebo bankomat ti to pofrčí).

Na ostatní nastavení si však budeš muset počkat. Konkrétně se to týká Mých služeb, mobilní aplikace, zjištění stavu nebo nákupu balíčku přes SMS, objednávek v eShopu, aktivací nebo přenosu čísla. Nejlepší pro tebe bude, když si balíčky a služby stihneš nastavit do pátku do 21 hodin ;)

Moc se omlouváme za tohle omezení…

Prosím, aktivuj si s předstihem služby,
které budeš chtít o víkendu využívat.

Co půjde normálně?

  • volání a SMS i data
  • dobíjení kreditu

Co půjde nejpozději v neděli 30. 6. večer :(

  • administrace služeb, zapnutí nebo zrušení služeb a balíčků včetně roamingu
  • zjištění stavu ani koupení balíčků přes SMS
  • přihlášení do Mých služeb přes web a Kaktusovo aplikaci
  • objednávky na našem eShopu
  • aktivace nové SIMky
  • zadání nového požadavku na přenesení čísla ke Kaktusu (probíhajících přenosů se výpadek nedotkne)