2,50 Kč/min 1,50 Kč/SMS 1 Kč/megabajt Koupit onlajn

Jak přejít ke Kaktusu a získat ČVOP

K přenosu ke Kaktusu potřebuješ jenom Kaktusí SIMku a ČVOP od stávajícího operátora.

 

 

O2

Mám předplacenku nebo paušál

Abys mohl podat u O2 výpověď, je potřeba mít kladný kredit. Potom si můžeš o ČVOP požádat:

  • na lince 800 02 02 02 ve všední dny od 8 do 20 hodin
  • nebo přímo na kterékoli kamenné prodejně O2.
Více info: Stránky O2 - Zrušení služby

 

ČVOP už mám, co teď?

Vodafone

Mám předplacenku

Jestli máš předplacenku, je potřeba si zkontrolovat, že máš kladný kredit. Potom si můžeš o ČVOP požádat:

  • přímo na kterékoli kamenné prodejně
  • nebo na lince *77 nebo 800 77 00 77

 

Mám paušál

S paušálem si můžeš číslo ke Kaktusu přenést:

  • po zavolání na linku *077 (je zapotřebí heslo do hlasové samoobsluhy) nebo
  • stačí navštívit kteroukoliv kamennou prodejnu Vodafone
  • nebo poslat výpověď písemně poštou na adresu společnosti náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.

 

ČVOP už mám, co teď?

T-Mobile

Mám předplacenku

Jestli máš předplacenku, je potřeba si zkontrolovat, že máš kladný kredit. Potom si můžeš o ČVOP požádat:

  • přímo na kterékoli kamenné prodejně T-Mobilu
  • nebo o ČVOP požádat na lince 4603.
Více info: Stránky T-Mobile - Jak opustit T-Mobile s číslem

 

Mám paušál

S paušálem si můžeš číslo ke Kaktusu přenést:

  • stačí navštívit kteroukoliv kamennou prodejnu T-Mobilu
  • nebo poslat výpověď písemně poštou na adresu společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. Tomíčkova 2144/1, 148 00 Praha 4.
Více info: Stránky T-Mobile - Jak opustit T-Mobile s číslem

 

ČVOP už mám, co teď?

BLESKmobil

U Blesku je možné si o přenos požádat pomocí SMS. Ze SIM karty BLESKmobilu pošleš SMS ve tvaru „CVOP(mezera)PUK" na číslo 999 340 (např.: „ČVOP 12345678"), během chvíle ti přijde ČVOP.

ČVOP už mám, co teď?

Tesco Mobile

U Tesca si můžeš o ČVOP požádat pomocí SMS. Ze SIM karty Tesco mobilu pošleš SMS ve tvaru „CVOP(mezera)PUK" na číslo 999 346 (např.: „ČVOP 12345678"), během chvíle ti přijde ČVOP.

ČVOP už mám, co teď?

Sazka

Stačí zadarmo zavolat na zákaznickou linku *11 nebo 800 77 11 11 a tam zadat požadavek na zaslání ČVOP.

ČVOP už mám, co teď?

Mobil CZ

Stačí zavolat ze simky, jejíž číslo chceš přenášet, na linku 3333 a tam zadat požadavek na zaslání ČVOP.

ČVOP už mám, co teď?

Gorila

U Gorily je potřeba mít stejně jako u ostatních předplacenek k přenesení čísla kladný kredit. O ČVOP můžeš požádat:

 

ČVOP už mám, co teď?

Oskarta

Stačí poslat SMS ve tvaru „PRENOS(mezera)ANO(mezera)XXXX", kde XXXX je heslo do samoobsluhy, na číslo 7700 (např.: „PRENOS ANO 1234")

ČVOP už mám, co teď?

Centropol

U Centropolu můžeš požádat o ČVOP písemně nebo na zákaznické lince 840 333 222 nebo *22.

ČVOP už mám, co teď?

COOP

O ČVOP můžeš požádat písemně.
Víc informací by ti měli dát v Zákaznické centru, na e-mailu podpora@coopmobil.cz nebo na lince *55 (zdarma) nebo 234 499 444.

ČVOP už mám, co teď?

Opencall

O ČVOP můžeš požádat telefonicky přes zákaznickou linku OpenCall. Budeš k tomu potřebovat znát svůj PUK. ČVOP má platnost 60 dní.

 

ČVOP už mám, co teď?

LAMA mobil

O ČVOP můžeš požádat:

 

ČVOP už mám, co teď?

Studentfone

O ČVOP si můžeš požádat na lince *20 (ze SIM Studentfone) nebo 800 77 77 20 ze SIM jiného operátora. Je potřeba si připravit heslo pro komunikaci s operátorem. ČVOP ti přijde e-mailem.

ČVOP už mám, co teď?

ČEZ mobil

O ČVOP můžeš požádat:

  • na e-mailu cez@cez.cz
  • nebo písemně na adresu ČEZ Zákaznické služby, s.r.o., Guldenerova 2577/19, 326 00 Plzeň

 

ČVOP už mám, co teď?

Odorik

O ČVOP můžeš požádat v administraci svého účtu, případně kontaktovat Odorika na zákaznické lince *100.

ČVOP už mám, co teď?

ČVOP už mám, co teď?

Teď už stačí mít k přenosu novou nebo už aktivní SIMču od Kaktusu.

Údaje z Kaktusí simky a ČVOP pak vyplníš na stránce Přenést číslo.

Tím je žádost o přenos zadaná a v nejbližším možném termínu dojde k přenosu.

 

Do té doby ti normálně funguje stará SIM karta. Den před přenosem ti přijde SMS, že se máš na přenos připravit.
Ráno mezi půnocí a šestou hodinou ranní dojde k vlastnímu přenosu. Pak už si stačí přendat do telefonu Kaktusí SIMču.

 

Jak poznám, kdy přejdu ke Kaktusu?

Už v čísle ČVOP podle čtvrté až sedmé číslice poznáš, kdy je nejdřív možné přejít ke Kaktusu.
Příklad: pokud je tvůj ČVOP 12307152222228, nejbližší datum přenosu je 15.7.

Po zadání přenosu můžeš napsat i nám na Facebook a my ti řekneme, na kdy je přenos naplánovaný.

Přejít na Tipy do začátku