Jdu ke Kaktusu

Můžu si ke Kaktusu přenést svoje stávající číslo?

Jasně. U svého stávajícího operátora si řekneš o tzv. ČVOP (Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele). ČVOP má platnost 60 dnů.

Pak si opatříš Kaktus SIMku, aktivuješ ji prvním hovorem a na www.mujkaktus.cz klikneš na PŘENÉST ČÍSLO. A pak už jen následuj instrukce :)

O průběhu procesu tě budeme informovat SMSkou na čísle, které chceš přenést ke Kaktusu. K přenesení dojde během 4 pracovních dnů v noci mezi půlnocí a šestou ráno. Do té doby by ti měla fungovat ještě stará SIMka. Ráno stačí SIMky prohodit ;) Vlastní přenos čísla je zdarma, potřebuješ k tomu Kaktus SIM kartu.

Není možné přenést číslo na SIMku, kam už v minulosti bylo číslo jednou přeneseno. SIMka musí být origoš s naším číslem, jinak se přenos zamítne ;)

Jak získat ČVOP u stávajícího operátora

 

Kolik stojí vaše SIM karta a kde ji koupím?

Kaktus SIMka stojí 100 Kč a koupíš ji třeba na www.mujkaktus.cz/koupit-kartu, kde klikneš na DOKONČIT NÁKUP. Je na ní 100 Kč uvítacího kreditu a úvodní datový balíček, ve kterém najdeš 500 MB klasických dat a 250 MB na sociální sítě. Poštovné se neplatí.

SIMku můžeš koupit také v:

  • prodejnách  T-Mobile
  • trafikách GECO
  • trafikách Relay
  • trafikách Don Pealo
  • prodejnách Žabka

Vybrané prodejny najdeš i na této mapě ;)

Na www.mujkaktus.cz/simzdarma si můžeš objednat SIMku gratis. Je na ní deset korun uvítacího kreditu. Přijde ti domů jako obyčejná zásilka a poštovné se neplatí.

Když si převedu ke Kaktusu číslo od T-Mobile, zůstane mi SIM karta a kredit, když jste jedna společnost?

Kaktus je sice značka společnosti T-Mobile a využívá T-Mobile síť, má ale vlastní služby, vlastní SIMky a technicky a procesně funguje odděleně. Číslo ke Kaktusu jde v tomhle případě převést rychleji než od jiných poskytovatelů. Budeš k tomu potřebovat Kaktusí SIMku.

Kredit se mezi operátory nepřevádí.

Můžu pak od Kaktusu odejít?

Ano, stačí si v Mých službách v záložce Nastavení kliknout na "Získat ČVOP". Přenos čísla od nás je zadarmo a trvá 4 pracovní dny.

Co mám dělat, když ztratím SIM?

V Mých službách v záložce Nastavení klikni na "Zablokovat služby". Kvůli tomu, aby sis mohl/a služby později aktivovat, je potřebné zadat PIN, který se skládá ze čtyř číslic, která nejsou stejná ani nejdou v řadě za sebou. Od té chvíle už nebude možné ze SIMky volat, smskovat, datovat ani používat jiné placené služby.

Potom si opatři novou Kaktusí simku, aktivuj ji a druhý den od aktivace nám napiš na Facebook. Po provedené výměně si zase v Mých službách můžeš služby odblokovat přes tebou zvolený PIN. Po 35 minutách od odblokování stačí telefon vypnout a zapnout a zase by mělo všechno fungovat ;)

Doba, po kterou máš SIMku blokovanou, nemá žádný vliv na platnost kreditu nebo balíčků.

Co mám dělat, když ztratím PUK2?

Pro získání PUKu2 stačí poslat SMS ve tvaru PUK2 na číslo 7350 (musí být odesláno z Kaktus čísla, ke kterému chceš PUK2 zjistit). Nazpátek ti během chvilky dorazí SMS s tvým PUK2.

Moje služby

K čemu slouží a jak se zaregistrovat?

V mých službách si můžeš kupovat balíčky, měnit a kontrolovat nastavení služeb. K samoobsluze se přihlásíš na webu nebo v mobilní apce, která běží na Androidu a iOS.

Registrovat se můžeš po prvním přihlášení pomocí SMS, kdy se ti objeví registrační formulář. Tenhle krok můžeš i přeskočit a přihlašovací údaje si kdykoliv nastavit po přihlášení pomocí SMS v Nastavení účtu.

Přihlašovací údaje do aplikace jsou stejné jako do webové samoobsluhy, a každá SIMka musí mít své vlastní.

Co mám dělat, když zapomenu přihlašovací údaje?

Když 3x za sebou chybně zadáš přihlašovací údaje, tvůj účet se zablokuje. Odblokovat ho můžeš tady. Budeš k tomu potřebovat telefonní číslo a první 4 číslice PUKu2. Potom stačí postupovat podle pokynů a za chvilku máš hotovo :)

Pokud se ti několikrát nepovede odblokování účtu, dojde k jeho bezpečnostnímu uzamknutí, které trvá 24 hodin. Po jejich uplynutí můžeš odblokování provést znovu.

Dobíjení, platnost kreditu

Kde si můžu dobít kredit?

Nejrychlejší to máš přes Moje služby nebo mobilní aplikaci, kde zaplatíš platební kartou. Dále pak přes bankomaty, internetové bankovnictví, ve značkových prodejnách T-Mobile a přes platební terminály společnosti Sazka. Když v bankomatu neuvidíš na výběr Kaktus, zvolíš T–Mobile. Přes web nebo aplikaci je minimální částka dobití 50 Kč, terminály Sazky i bankomaty povolují minimální částku dobití 200 Kč. V internetovém bankovnictví je minimální částka závislá na tvé bance.

Kaktus kredit nelze dobíjet přes dobíjecí kupony T-Mobile.

Jak zjistím aktuální stav kreditu?

Svůj kredit zjistíš v samoobsluze, v aplikaci nebo pomocí kódu *103# (odešleš jako normální hovor). Všechny tři možnosti jsou zdarma i ze zahraničí.

Jaká je platnost kreditu a bonusového kreditu?

SIMka s kreditem je platná rok od posledního dobití jakoukoliv částkou. Platnost kreditu najdeš v Mých službách a aplikaci, nebo po odeslání kódu *103# (odešleš jako normální hovor).
Poslání kreditu přes aplikaci není dobití a platnost SIMky neprodlužuje.

Platnost bonusového kreditu je 30 dnů a zkontroluješ ho v samoobsluze nebo po odeslání kódu *103#.

S bonusovým kreditem nejdou posílat premiové SMSky, platit M-Platbou ani přeposlat přes appku jinému Kaktusákovi.

Uvítací kredit na Simzdarma má platnost 2 měsíce, na Simza100 12 měsíců. Pokud máš v momentě získání bonusového kreditu na SIMce ještě nějaký uvítací kredit, bonusový kredit přebírá jeho platnost (pokud je delší).

MŮŽU JÍT S KREDITEM DO MÍNUSU?

U hovorů a SMSek ne. U dat je to malinko složitější a může se stát, že se občas trochu do mínusu dostaneš. Neměly by to ale být velké částky.

Jak získám výhodu volání Mezi námi zadara?

Stačí, když si dobiješ minimálně dvě stovky a my ti automaticky na 30 dnů aktivujeme výhodu Mezi námi (neomezené volání mezi Kaktusáky zdarma). Před koncem platnosti si můžeš výhodu prodloužit dalším dobitím. Více informací najdeš v obchodních podmínkách. Neomezené volání Mezi námi můžeš využívat jen v rámci ČR.

Potřebuješ daňový doklad za dobití?

Daňový doklad za dobití kreditu od 1.4.2017 získáš až za spotřebované služby (volání, SMS, data, Premium SMS, apod.). Při dobíjení samotného kreditu dostaneš pouze potvrzení o zaplacení. O doklad si můžeš každý měsíc zažádat v Mých službách, v záložce Výpisy. Až bude doklad připravený ke stažení, přijde ti informační SMSka. Doklad je připravený ke stažení nejdříve 6. den v měsíci.

Balíčky

Jak si můžu pořídit balíčky?

Balíček si aktivuješ na webu v samoobsluze nebo v mobilní aplikaci. U každého balíčku si můžeš zvolit, zda chceš aktivovat jednorázový nebo obnovovací balíček.

Při aktivaci balíčku si volíš i způsob platby. Balíčky si můžeš kupovat z kreditu a jednorázové zaplatit i platební kartou online. Jednorázové i obnovovací balíčky jdou z kreditu také koupit pomocí SMS v následujícím znění na číslo 7350.

Samoobnovovací balíčky

Jak fungují samoobnovovací balíčky?

Samoobnovovací balíček se po spotřebování nebo nejpozději za 30 dnů sám koupí, takže nemusíš hlídat, aby ti data nepropadla. Je však potřeba si pohlídat, abys měl dostatek kreditu na další obnovení. O samotném obnovení nebo naopak pokud ti nebudeme moct balíček obnovit, tě budeme informovat SMSkou.

Jak funguje samoobnovovací datový balíček?

Datový samoobnovovací balíček se ti každých 30 dnů aktivuje sám z kreditu. V jeho průběhu můžeš přejít na větší balíček a nespotřebovaná data se ti převedou. Když nemáš na obnovu balíčku dostatek kreditu, obnova se pozastaví, a po dobití kreditu (přeposlání kreditu z jiného Kaktus čísla není dobití) dojde k aktivaci nového balíčku. Obnovu datového balíčku vypneš v samoobsluze, aplikaci nebo přes SMS ve tvaru NEOBNOVOVAT DATA na číslo 7350.

Pokud bys potřeboval do balíčku dofouknout data, můžeš si v samoobsluze, aplikaci a na www.mujkaktus.cz/data dokoupit 100 MB za 50 Kč nebo 1000 MB za 100 Kč. Extra data můžeš využít až po čerpání balíčku. Další možností je kdykoli přejít na vyšší balíček, který ti třeba bodne ještě víc.

Posune se mi datum obnovy balíčku dokoupením dat?

Extra data (100 MB za 50 Kč a 1000 MB za 100 Kč) neprodlužují datum obnovy neboli platnost balíčku. Navýší ti jen jeho objem.

Jak funguje samoobnovovací balíček minut a SMS?

Balíček volání a SMS se ti koupí hned, jak v něm volné jednotky vypotřebuješ, to může být i dřív než za 30 dnů, aby ti zůstala výhodnější cena za minutu nebo SMS. Nejdéle za 30 dnů se ale balíček znovu obnoví, aby ti volné jednotky nepropadly.

Můžu míchat jednotky z jednorázových a samoobnovovacích balíčků dohromady?

Balíčky míchat neumíme. Pokud máš aktivní jednorázový balíček, není možné k němu dokoupit samoobnovovací. Nejdřív je potřeba jednotky z jednorázového balíčku spotřebovat.

Pokud máš aktivní samoobnovovací, je možné jeho obnovování vypnout, ale zbývající jednotky nejdou sečíst s jednorázovým balíčkem. Až balíčku po vypnutí obnovy vyprší platnost nebo ho spotřebuješ, můžeš si pořídit balíček jednorázový.

Co se stane, když si vypnu samoobnovení balíčku?

Vypnout obnovu si můžeš na webu v Mých službách nebo v mobilní aplikaci.

Pokud si obnovu u konkrétního balíčku jednou vypneš, už znovu nepůjde zapnout. To znamená, že když ti po konci platnosti balíčku zůstanou nějaké nespotřebované jednotky, skončí společně s balíčkem.

Jednorázové balíčky

Jaká je platnost jednorázového balíčku a kde platnost zjistím?

Balíček je platný přesně 30 dnů a končí ve stejný čas, kdy byl aktivovaný. Platnost najdeš v aplikaci i v Mých službách a dá se prodloužit přikoupením i třeba toho nejlevnějšího balíčku stejného druhu.

Co se stane po vypršení nebo vyčerpání jednorázového balíčku?

Po vypršení 30ti denní platnosti jakéhokoli balíčku nebo vyčerpání balíčku minut nebo SMS, automaticky přecházíš na účtování podle základního ceníku. To je u dat desetník za 100 kB, u volání 2,50 Kč za minutu a 1,50 Kč za SMS. Zbývající jednotky svého balíčku vidíš online ve své aplikaci nebo samoobsluze, a můžeš si tak včas koupit další balíček, klidně i před vypršením předchozího – jednotky se ti sečtou.

Pokud vyčerpáš balíček dat před vypršením platnosti, tak se můžeš na stránce www.mujkaktus.cz/data rozhodnout, jak chceš v datování pokračovat (stránka je zdarma a přístupná jenom přes zapnutá mobilní data). Můžeš datovat rychle bez balíčku za 1 Kč/MB, pokračovat do konce platnosti balíčku šnečí rychlostí nebo si rovnou koupit nový balíček. Jestli si balíčky kupuješ pravidelně, můžeš si vybrat samoobnovovací balíček a my pak budeme hlídat obnovení za tebe.

Účtování internetu, Kaktusítě

Jak rychle mi poběží internet?

Maximální povolená rychlost je nastavena na 20 Mbit/s, té ale většinou nedosáhneš. Záleží na tvém zařízení a na lokalitě, kde se pohybuješ. LTE najdeš hlavně ve městech, 3G v menších městech a GPRS/EDGE na malých vesnicích nebo mimo osídlená místa. Více najdeš na mapě pokrytí internetem.

Jak si zapnu internet?

Internet je na všech nových Kaktus SIMkách zapnutý. Pokud ti internet ani po restartu telefonu nejde, zkontroluj, jestli máš v telefonu APN nastaveno na "internet.t-mobile.cz" a primární i sekundární DNS na "automaticky". Případně si můžeš zkontrolovat nastavení tady.
Kaktus nepodporuje BIS a BES, takže je možné, že ti internet nepůjde na BlackBerry starším než verze 10.

S nastavením ti rádi pomůžeme i na Facebooku.

Jak fungují Kaktusítě

Samoobnovující balíčky mají v sobě dva objemy dat. Jeden základní, na veškerý datový provoz, a druhý extra objem na sociální sítě (Facebook vč. Messengeru, Instagram, Snapchat, Twitter).

Data se z balíčku čerpají podle toho, co na telefonu používáš. Sociální sítě žerou svoje extra data a vše ostatní jede z dat základních. Když jako první prosurfuješ data na sociální sítě, začnou se ti pak data ukrajovat ze základního objemu.

Po vyčerpání balíčku se ti v prohlížeči zobrazí stránka, kde si můžeš dofouknout dalších 100 MB za 50 Kč nebo 1000 MB za 100 Kč, abys mohl dočerpat extra data na sociální sítě, pokud ještě nějaké máš ;)

Přestal mi jít internet, čím to je?

Nejdřív si zkus vypnout a zapnout telefon, ukonči datové spojení a zkontroluj si, jestli nejsi v mínusu. Problém může být v nastavení.

Pokud se dostaneš do mínusu, datové přenosy se vypnou. To zabrání, aby se ti načítal kredit ještě víc do mínusu. Bez dat máš stále přístup do samoobsluhy a aplikace.

Účtují se mi data, když si obsluhuji svůj účet přes KAKTUS aplikaci?

Obsluha účtu přes KAKTUS aplikaci a www.mujkaktus.cz je zdarma, data se nezpoplatňují, a to ani ze zahraničí.

Účtování hovorů a SMS

Lze využít balíčky minut a SMSek i mimo Kaktus?

Jasně. Balíčky minut a SMSek jsou platné do všech sítí v ČR.

Považuje se hovor z T-Mobile do Kaktusu za volání ve vlastní síti?

Volání z T-Mobile do Kaktusu se jako hovor ve vlastní síti nebere. I zákazník s neomezeným voláním v rámci T-Mobile tak bude muset hovor do Kaktusu platit.

Aplikace

Kde stáhnu aplikaci?

Na stránce aplikace je QR kód nebo můžeš aplikaci stáhnout přímo na Google Play a App Store.

Můj telefon nepodporuje kaktusí aplikaci. Jak si koupím balíček?

Když na číslo 7350 pošleš SMS v následujícím znění, můžeš zjistit stav balíčků nebo si balíčky přikupovat.

DATA

Balíček Short kód
80 MB BALICEK DATA J1 A
200 MB BALICEK DATA J2 A

Volání

Balíček Short kód
22 minut BALICEK MINUT J1 A
50 minut BALICEK MINUT J2 A
200 minut BALICEK MINUT J3 A

SMS

Balíček Short kód
40 SMS BALICEK SMS J1 A
100 SMS BALICEK SMS J2 A
400 SMS BALICEK SMS J3 A

Stav svých balíčků zjistíš posláním SMS ve tvaru BALICEK STAV na číslo 7350 ;)
Obnovu můžeš zrušit SMSkou ve tvaru NEOBNOVOVAT DATA na číslo 7350.

Příklad: Balíček 22 minut volání si zapneš odesláním SMS: BALICEK MINUT J1 A na číslo 7350.

Proč se mi Kaktusí aplikace samovolně spouští?

Samovolné spouštění aplikace způsobují malwarové aplikace, které můžeš mít v telefonu. Bývají těžko dohledatelné, většinou nemají ikonku ani název. Zkontroluj seznam aplikací v nastavení, jestli tam takovou nemáš. Pokud nic nenajdeš, zkus si nainstalovat apku ES File Explorer, a přes ní, v sekci Aplikace, najít jakoukoli podezřelou – můžeš si nastavit filtr, který ti zobrazí všechny .apk soubory v telefonu. Když nebudeš vědět, co nějaká apka dělá, zkus si vygooglit její název. Poslední možností je i resetování telefonu do továrního nastavení.

Roaming

Můžu používat Kaktus v zahraničí?

Jasně, na všech nových SIMkách od Kaktusu je roaming zapnutý. Pokud chceš nastavení měnit, všechno najdeš v Mých službách v záložce Roaming. V některých státech se platí i za příchozí hovor nebo se neúčtuje po vteřinách. Všechny informace píšeme v ceníku.
Po celé EU můžeš využívat volání, SMS i data bez příplatku z národních balíčků.

Funguje roaming ve všech zemích?

Roaming funguje ve většině zemí až na tyto výjimky: Bhútán, Botswana, Eritrea, Falklandy, Francouzská jižní a antarktická území, Grónsko, Guinea Bissau, Jižní Súdán, Lesotho, Nová Kaledonie, Severní Korea, Svazijsko, Šalamounovy ostrovy, Východní Timor, Zambie, Západní břeh Jordánu, Západní Sahara.

Kolik stojí data v roamingu?

Od 11. 6. 2017 můžeš využít v EU jakýkoliv národní balíček volání, SMS či dat. Stačí si klasicky zakoupit libovolný balíček, a ten pak svobodně využívat jak doma tak i v EU.

Kolik stojí volání na zahraniční čísla?

Ceny za volání i SMS na zahraniční čísla najdeš v ceníku v části "Volání z ČR do zahraničí". Zahraniční telefonní čísla poznáš podle předvolby jiné než je +420.

Víc o roamingu

Jak si zapnu placení mobilem?

Prémiové SMS a Audiotex

Na všech nových SIMkách jsou Prémiové SMS a Audiotexové služby zapnuté a můžeš tak platit za služby u našich partnerů.

Kaktus platby pouze zprostředkovává. Daňové doklady k nákupu i případné reklamace jsou potřeba vyřídit přímo s obchodníkem. Cenu za určitou službu nebo jak si jí odhlásit najdeš na stránce www.platmobilem.cz.

S bonusovým kreditem nejde platit za Prémiové SMS a Audiotex.

M-Platba

M-Platba slouží k placení u internetových obchodníků. Aktuálně podporujeme partnery Google Play, Windows Store, obchodníky přijímající PayPal (tj. nejedná se o dobíjení peněženky PayPal), SAMSUNG obchod, Facebook a BlackBerry App World.

M-platba je po aktivaci SIMky nebo přenosu čísla automaticky aktivní a není potřeba jí zapínat. Deaktivaci nebo aktivaci můžeš provést v Mých službách v záložce "M-Platba".

S bonusovým kreditem nejde platit M-Platbou.

Víc o M-Platbě

Jak vás můžu kontaktovat?

Kaktus můžeš kontaktovat přes stránky www.mujkaktus.cz v chatovacím okně (vpravo nazvané „Potřebuješ píchnout") nebo na Facebooku. Zastihneš nás vždy ve všední dny od 10:00 do 22:00 hodin.

Pokud bys potřeboval s něčím poradit nebo ti něco nefungovalo a chtěl bys to reklamovat, vždy prosím důkladně popiš svůj dotaz a nezapomeň poslat telefonní číslo a ICCID SIMky, které se problém týká.

Nevíš si s něčím rady? Tady najdeš pár tipů do začátku s Kaktusem ;)


Kdyby bylo nejhůř

O případných sporech mezi tebou a Kaktusem rozhoduje klasicky soud, v některých případech to může být i Český telekomunikační úřad. Pokud jsi spotřebitel, pak můžeš navíc podle zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele řešit spory ohledně smlouvy i mimosoudně. Konkrétně by se to řešilo takto:

1) Pokud by šlo o spor kvůli službám elektronických komunikací (tedy spory týkající se standardního volání, SMS zpráv atp.), řeší to Český telekomunikační úřad (www.ctu.cz).
2) Případné spory kvůli finančním službám má na starosti Finanční arbitr (www.finarbitr.cz).
3) Všechny ostatní spory pak řeší Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).